Växer pengar på träd?

Nu har jag kört iväg med de flesta hästar. Bara Maya o Paplyn som ska bort oxå. Men nu kanske Maya ska säljas. Hmm, henne vill vi ju ha kvar, men pengarna, var hittar vi dem? Måste ju köpa annan häst oxå istället för Aronia. SPONSOR!!!
Sen satte jag mig på ridbanan o red 2 hästar mitt på dan. Annika kom o undrade om det inte var varmt...
Hann med en tripp till mor o far, barnen var med Jenny på Leos lekland, åkte till Jöns, han har blivit så gosig :) När man väl kom hem ca 20.00 var det bara att börja röjja hemma. Undrar var allt kommer ifrån???

Kommentarer

  1. Vi måste träffas snart!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag försökte att få en sponsor idag men de var inte lätt..... fanken me

    SvaraRadera
  3. Jag vill oxå träffas snart.....

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb