Ridläger dag 4

Inga kort idag :(


Vi började med en uteritt på morgonen, bäst att passa på så länge Ryan var kvar tänkte vi. Å bra tänkt var det, för Elsa fick hoppa över till honom när Marabou bara åt o åt hela tiden. Sen hade jag en liten hopp-teori för barnen där Jaq bara bockade hela tiden, men jag lyckades hålla mig kvar. Kunde dock inte visa hur en eftergift såg ut, var tvungen att hålla ordentligt i tyglarna...


På em var det hård dressyr träning, Elsa o Tova galopperade alldeles själva!


Till fika blev det härlig jordgubbstårta med marsan :) i. Den kom snälla Therese upp med. TACK!


På kvällen åkte jag med o tittade på när S körde cross, men först körde vi upp M till stallet, hon ville oxå sova över som de andra ridläger flickorna skulle göra. S var i alla fall duktig (när han väl bestämde sig för att köra...) han skrev även upp för guldhjälmen, bara ett fel, men pappa hade visst fler... (är väl typ som vårt grönt kort tror jag) Han fick även ett pris eftersom han kom två i KM förra året. Då blev han glad... R fick oxå en buckla, han kom trea av motionärerna. Han påstar att de inte var fler men jag vet bättre.


Å nu har jag precis kommit från stallet, fick åka o hämta lilla gumman. Det spökade nämligen...


God natt!

Kommentarer

  1. Ja lilla gumman på denna stora häst men så duktiga de va både Tova och Elsa... Och så dammigt, när jag stod där på läktan så fick jag massa damm i ögonen, Elsa blundade när hon red förbi sa att hon var tvungen att titta...

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att tårtan blev god...=)
    Vi fick hämta E och E kl 12...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb