Midsommar

Här kommer lite kort från mitt midsommar firande med mina kära vänner. Vi hade hyrt stugor utanför Tingsryd med tillhörande pool. Hur bra som helst, det vara bara vädret som svek lite midsommardagen. Fast rätt skönt att bara slappa, läsa bok o spela kort. Hann ju faktiskt med lite volley-boll oxå (eller var det nu kallas det vi gjorde, inte ens Roger såg ut som den fantastiske spelare vi alla vill spela med.)
Ingen dans runt någon midsommarstång tyvärr, fast jag tyckte vi skulle dansa runt en midsommar en... Ingen nappade. På tal om nappa, lite fiske blev det ju oxå. S blev sååå glad över det fina fiskespöt, TACK!
Midsommarafton började med Champagne frukost...
...o choklad doppade jordgubbar. Mums :)


Lite lekar som hör midsommar till. Alla ställer glatt upp på detta bara det inte är jag som fixar med dem...:)

Grisar så vi alla kände oss hemma. Tycker de är lite lika någon...?

M kan som vanligt inte stå stilla... Men visst har hon en fin krans:)



Fick låna både M o S krans. Här försöker jag sno till mig en puss.


Två små söta busfrön


Fixade till en liten tatuering på Linda. Visst är jag duktig:)



Hade varit trevligare med mindre kläder på o en drink i handen. Å förresten, drinken kunde ni ju haft ändå?



Så här stort blå märke (ser ni det..?) får man om man...




...hoppar med en stor björn. Det fanns en R i vattnet som kan vara skyldig...

Tack alla för en trevlig midsommar. Inte var det som i Vita Sand, men bra ändå!








Kommentarer

  1. Tror grisarna blev jätte glada för POTATISEN...

    SvaraRadera
  2. Tack själv! Det är ju inte bara negativt att det regnar, vi umgicks ju :)
    Det slår abslolut inte vita sand, men ett bra alternativ! Kram

    SvaraRadera
  3. Ja så fina potatisar måste de ha tyckt om!

    SvaraRadera
  4. Vi spelade ju bränboll också men det missade ju du... jag var med och sprang.... Var det då du låg däckad en stund ...eller...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb