Igår var det kusin-träff, inte mina kusiner utan Rogers, men jag hade väldigt trevligt oxå. Å barnen hade ju många sysslingar att leka med=kul. Men jag han rida en häst på morgonen, det gäller bara att gå upp i tid... Sov sedan över hos R:s bror, fiskade lite utan nån vidare lycka, fast det är klart, jag satt visst i stugan o åt chips... Den stora frågan är: är chips godis eller inte???


Idag passade vi på att bada innan vi var tvugna att åka hem för att köra hö (skolkade från hö-körningen igår:S) Fångade stora o lilla S på bild.



Ett av mååånga hö lass...


Mina med-hö-arbetare







Fick ta en paus för att lasta en ovillig Grimner. Han ville ju inte lämna trevliga LHK. Men han ska på semester till Kiaras ägare, kommer ju tillbaka. När Susanne bara kom med sopborsten gick han snällt in. (hon hade först försökt med Amelia, men han tyckte inte hon var så snygg...)
Nu sitter jag i soffan o äter inte (?) godis utan chips :)

Kommentarer

  1. Tänk vad det är skönt med rundbalspress...

    SvaraRadera
  2. Håller fullständigt med dig, men det är bara min o en häst till som "tål" (...) ensilage i vårt stall :(

    SvaraRadera
  3. Chips är gott....vi hade bara ostbågar godare med chips tycker jag....

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb