Dessa griffelben...


Förra året var det Ship som fick ett brutet griffelben, nu är det Casper. Denna gången behöver vi "bara"åka till Kalmar för operation i alla fall, förra gången var det Skara som gällde. Tog bara vet 8 timmar att hitta felet, suck... Synd att jag inte tog med mig LOK-stöden så jag hade haft något att göra medans jag väntade där. Så här fin var han i våras på en klubbtävling=) Nu får han åka till Stall Lilla Heda för reabilitering. Tack Tina!
Ikväll tog jag faktiskt ett dopp i poolen tillsammans med barnen. Fam. Nilsson passade oxå på. (ja inte Linda då förståss...) Å efteråt åt vi Pizza. Orkade inte laga mat...

Kommentarer

  1. Linda då du som gillar att bada... Vi måste träffas snart alla och bada lite i poolen kanske rent av ta en drink....

    SvaraRadera
  2. Men hallå, någon måste ju hålla koll på alla galningar i poolen... Jag hade hoppat i direkt och räddat dig Annelie.... tror jag... kanske...eller... JO KLART JAG HADE!
    Du är ju min idol :)

    SvaraRadera
  3. Jag ska nog kunna ta hand om lille Casper...har ju en av mina lektions hästar som står på boxvila för samma skada så dom kan ju sällskapa varandra...suck och dubbelsuck.
    //Tina som oxå tog pizza till kvällsmat

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb