Varit på dressyr-träning i Vartorps gård för en Nina, B-tränare i dressyr. Gullan gick egentligen rätt så bra men jag kom aldrig till någon bra ridning. Fattade knappt vad hon ville att jag skulle göra. Boring=) (hoppas inte mina elever känner det så allt för ofta i alla fall...)

Hem å direkt upp till klubben för att fixa till tävlingarna i morgon. Som vanligt inga där som hjälpte till. Jag var tvungen att åka hem efter en timme till barnen, kändes som man smet.. Får åka upp ikväll igen och fixa resten, skulle varit med på vuxen kväll på ridskolan, men det får väl bli ett annat år, ett annat liv. Men tack ni som ändå var där och fixade!!! (ja, lite gnälligt är det nu men bara jag vinner i morgon så blir jag glad igen...)

Kommentarer

  1. Jag ska fixa lilla gumman så du vinner. Jag ska skrika och leva fan i speaker tornet när de andra rider.. bara du blir glad hjärtat. ;)
    hahha.
    Man ska vara gnällig ibland.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb