Silver

Nu är hon såld vår lilla snutte gumma Silver. Lite sorgligt är det allt. Hon har faktiskt fungerat bra nu på lektionerna, typiskt. Och inte tala om hur fint hon har gått för Sanna på tävlingarna!!!Men jag tror hon får det jätte bra på sin nya ridskola http://www.ridklubbenudden.com/ Gå gärna in och kolla, de kanske skriver något om henne i framtiden. Jag vet att de har bra instruktörer och stora gröna hagar så det blir nog bra. Hur eleverna är vet jag inte men de kan ju inte vara lika bra som hos oss=)
Det enda tråkiga idag var att de ville röntga den ena hasen och röntgen var på service till kl.14, jag var där kl.9... Lång väntan blev det, suck. Kom inte hem förrän 16, och då var inga hästar omskötta, men som tur var kunde Marina ta lektionerna. Jag var rätt så trött då med så jag hade nog inte varit en så bra instruktör idag. Kom hem lagom i tid så jag kunde ta emot vet som skulle vaccinera Jaq i alla fall, däremot fick hovis ta in Chatte själv, för då hade jag inte hunnit hem. Tack för snälla hovslagare!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb