Ledig dag...?

Började dagen med att släppa ut fölis. Nu har Gunnel kommit hem så då blir det lite lugnare, skönt. Tänkte ta ett kort på Jafar åt Liz, men det är ju inte alltid så lätt. Men jag lägger in det som blev bäst.... Kan ju försöka lite mer seriöst en annan gång. Han är f-07 e-Roosevelt. Men Gunnel visste inte om hon ville sälja...


Fortsatte sedan med lite lektioner. Glömde kameran när Åsa o Linda red, men Fanny och Emmy fastnade i alla fall på bild. Lite bom träning körde vi på alla hästarna.







När vi kom hem hälsade vi på hos grannen. Smilla och Sally gosar lite.


Å Challe o Mira oxå. Mina barn ÄÄÄLSKAR CHALLE! Förstår inte varför???


Sedan körde jag barnen till kompisar, då blev jag bjuden på kaffe av min kära vän Linda! Tack ska du ha!
Nu ska jag städa och baka tårta. Men jag vill inte... Kanske någon kan komma så jag slipper? Finns faktiskt många som aldrig hälsat på, och många som hälsar på för sällan. Sen finns det ju ni som hälsar på ofta, men ni är oxå välkoma=)

Kommentarer

  1. Tack snälla Annelie att du nämnde mig, extra tack för att det var med stora bokstäver =)

    SvaraRadera
  2. Mm väldigt många som aldrig hälsar på... Men ikväll kommer i alla fall Åse, en som hälsar på ibland :)

    SvaraRadera
  3. Å vill hon inte sälja honom så kan hon ju låna ut honom till mig :)

    SvaraRadera
  4. Jag hälsar på för sällan... Hoppas soffan blidde fin:)
    Johan undrar om det ätits godis än i soffan.. sist hade Johan en godisnapp i rumpan när vi kom hem från er. (haha)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb