Kort från Natte
















Lite fina kort på Janni o fölet som jag snott från Natte. Datorn bara hängde sig när jag skulle lägga in mina egna kort=( Både mor o son tyckte det var väldigt skönt att få komma ut o röra på benen. Lite sura var de för att tävlingen tagit sååån tid o de hade fått vänta =)
Ja, så nu är det bara namnet som ska kommas på. Det ska börja på J, alla Gunnels uppfödningar har börjat på det så jag tänkte att det kan vi ju oxå ha. Förslag: Jöns, Jumbo, JogiYo, Jordan, Jedi, Jonsson å många mer både bra o dåliga som jag inte kommer ihåg nu. Har ni några förslag?
VARNING: NI KOMMER BLI UTTJATADE PÅ DETTA FÖL!!!

Kommentarer

  1. Vilket underbart sött föl =) När får jag följa med och kolla? Joni var ju ett förslag oxå då.

    SvaraRadera
  2. Grattis till bebisen! Verkligen jättefin han vá! Jag tycker JogiYo låter coolt men frågar vi Fabbe så säger han (som är StarWars-nörd) Jedi förstås! =)
    Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Ja, jag gillar ju Jack Sparrow som jag sagt innan, annars finns Justice eller Just do it.Jordan och Jedi var fina med eller varför inte Jewel eller Jersey eller Joyful eller varför inte Jumping Jack (sprattelgubbe).
    Nu fick du lite att bita i, det är aldrig lätt med namn,hehe.
    Hälsningar Ása Törner

    SvaraRadera
  4. Han är ju jätte söt nästan så jag vill gossa med han...."fniss" jag vill oxå åka och titta på han.... tycker han ska heta JOON snyggar med två oo... OCH SÅ FINA BILDER

    SvaraRadera
  5. Jättefin fölis! :)
    Jägermeister tycker jag att han ska heta..! ;)

    SvaraRadera
  6. Jägermaister har faktiskt jag oxå tänkt på. Å JP Chanet. Hmm, vad säger det om mig...?

    SvaraRadera
  7. Vilka vackra bilder Natte tar =)

    SvaraRadera
  8. Halledusingarna vilket rart barn, tänk att dom är så SÖTA!!
    Jättevackra bilder... duktig Natte!
    Jag känner en söt hund som heter Jotun...det är ett fint namn:)
    Kram Ärtskida

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb