Dressyr tävling







Då var dagens klubb tävling i dressyr riden. Jag var med både på Chatte o Gullan, skulle låtit Jaq visa upp sig oxå men tyckte att det blev lite väl stressigt att rida tre.
Dagen började med att vi fick göra om startlistorna så ingen visste eg när de skulle rida tillslut...
Det var Chattes första dressyr tävling o han skötte sig galant!!! Efter sista galoppen glömde han bara bort hur det var man travade... Ja ja, jag är helnöjd med honom. Gullan skötte sig oxå, har väl haft bättre ritter men hon har ju haft semester från tävlingarna ett halvt år.
På bilderna är det Tina o Bubbel, så vackert så, Susanne som är förbannad på mig för jag inte lägger ut kort på henne =) o Lina som klappar Frost innan klassen. Efter klassen var han faktiskt inte värd så många klappar...=(

Kommentarer

  1. Ibland vet jag inte vilka tangenter jag trycker på...undrar om mitt medd gick fram, här kommer ett till i så fall. Men du gillar ju kommentarer så det blir säkert bra!!!
    Bra att jag är på din blogg för du är på min!!!!
    tjing

    SvaraRadera
  2. Det stämmer att efter klassen var han Inte värd några klappar alls...
    /Lina

    SvaraRadera
  3. Ja det stämmer att han inte var värd så många klappar efter klassen...
    //Lina

    SvaraRadera
  4. Men Lina, du var värd måååånga klappar!!!!

    SvaraRadera
  5. Oj, det råkade bli två kommentarer visst.:)
    Lina

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb