Glittrigt

Detta är grimman Chatte vann i söndags. Fin va? Jaq får använda den som tack för att han slängde av mig:) Men den glittrar!!! Höll på få en rosa glittrig grimma oxå, men det bidde ett par fula lindor istället:(. Nu har de båda dressyrhästarna blivit ute-liggar-djur . Tycker de nog om tror jag:)




















Tömkörde Ship lite idag, Jobbigt sa han.













Å så tog jag med mig Tessan o Frost på en promenad i det fina vädret när jag skulle rida Jaq. Så här fina var de! Men halva tiden pratade jag i telefon med SISU. Räknas det då som fritid eller arbetstid??? (skriver nog upp det, löneutbetalaren har ändå ingen koll...)
Hälsade på fölis på em med en maaassssa barn. Läskigt men intressant sa han. Blev inget gos med honom idag, för han vågade inte komma fram...

Kommentarer

  1. Glitter är ju för tjusigt men Råsa är ju snäppet snyggare!!
    Grattis till vintsterna oxå :)
    //Bubbel snubbel

    SvaraRadera
  2. Nääää hon verkar vara alldeles för godtrogen eran löneadministratör...;)

    /Malin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb