Sommar?

Vilken härlig dag! Solen skiner, jag har fått härlig bonna bränna, ridit alla tre hästar och de har gått bra, många lektioner som vi kunde ha på utebanan och hästarna skötte sig exemplariskt! En avramling dock, hoppas du mår bra! Sista gruppen red bättre än någonsin, vet inte om de eller jag var gladast. Ingrid har fixat till min sadel så den verkade ligga bra. Barnen har varit snälla och min man spelade in Grace åt mig. Hmm, bättre kan man inte ha det :).

I morgon är det torsdag, men inte vilken torsdag som helst utan Valborgsmässoafton. Då ska vissa grilla och elda stooora brasor, medans vissa ska jobba... Vad är det för ena som vill rida på Valborgsmässoafton? frågade min kära man. (han förstår inte det här med ridning så bra) De flesta sa jag. För det är ju sååå roligt. Förra torsdagen kom Meagan på besök, då passade vi på att rida en runda i skogen. Så här glad var hon då:


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb