Mira 6 år!




Så här trött var han när jag var i stallet idag. Var nog inte alls sugen på att bli riden tror inte jag och det hann jag ändå inte, var tvungen att skynda mig hem för att fira Mira som fyller 6 år idag. Som tur är har Mira en snäll mormor som fixat både mat och jordgubbstårta. Det enda jag behövde göra var att sätta in maten i ugnen. Å gissa vad, jag glömde det... Men till slut blev den klar i alla fall och vi kunde börja fira. Av mormor fick hon en rosa sparkcykel... (den var faktiskt inköpt innan olyckan) Som tur är ser hon bättre ut nu än hon gjorde i helgen när kortet blev taget...
Nu har vi ialla fall anmält oss till LHK:s dressyr tävlingar den 17 maj. Hoppas vi startar också... Men med min vanliga tur är det väl alltid nåt som kommer i vägen. En tappsko t.ex.
I morgon kommer Ingrid och tittar på Gullans sadel. Hon har fortfarande lite ont i ryggen, kan ju bero på den:( Hoppas hon blir riktigt fräsch så hon oxå kan tävla.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb