Arbeta?

Igår passade mamma barnen så jag skulle få arbeta. Stressade iväg för att hinna rida lite. Efter 10 min ca ringde hon och sa att Mira cyklat omkull. Jaha, det var bara att cykla till vårdcentralen dit hon var transporterad av min snälla granne. Tack:) Där blev hon omhändertagen av en annan snäll granne. UNDERBARA GRANNAR JAG HAR!!! (Å Linda som vill att vi ska flytta till Storgatan. Går ju inte.) Det var bara att fortsätta till Växjö för att sy :( Ringde Susanne, jodå hon kunde ta mina första lektioner, be Hanna ta den sista, se till att hästarna kom in mm. Tur att du finns!!! Tyvärr blev jag tvungen att avboka en privatlektion:( men den tar vi en annan dag :) Känns som det börjar bli mycket att arbeta igen...Men idag hoppas jag att jag kommer dit.

Kommentarer

  1. Men vi är trevliga här på storgatan me...
    Lilla Mira vilken otur.. krama henne lite från oss ..

    SvaraRadera
  2. Ursäkta mig... Hade det varit jag hade jag faktiskt även följt med dig in till Växjö som stöd, så bara våga inte säga att grannarna är sämre här!!!!! PUSS!!!!

    SvaraRadera
  3. hur gick de me mira?

    SvaraRadera
  4. Stackars lilla Mira gumman! Var fick hon sy?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb