Hoppning

Nu är det till att lägga huvudet på sne igen... Filmade med mobilen o vände den visst fel... Men det är bara ett litet kort klipp på Natte när hon hoppar fina Chatte. Åsa, Marie o hon hade en liten hopplektion idag, de skötte sig galant :)

Fortsatte sedan Valborgskvällen med att hålla lektionerna ute. Det var kallt!!! Igår hade jag linne på mig, ikväll var det mössa och vinter vantar på.

Avslutade kvällen med en tur på Jaq i skogen. Hade tänkt strunta i det för jag frös så, men glad att jag gjorde det. Han var pigg och glad, å då blev ju jag med pigg o glad.

Nu ska jag sova, har stalljouren i morgon, så det blir ingen sovmorgon här inte. Sen är det dressyrträning för Lisa hela eftermiddagen, så det gäller att vara pigg för att orka med!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb