Hopp tävlingen över


Så här stressigt var det i sekretariatet...:)


Vackraste hästen på tävlingarna (förrutom min då) visade sig vara banbyggarens.


Oleg Stefanov var aktiv ryttare båda dagarna.


Här en liten bättre bild av oss än den förra, fast samma...



M:s häst tyckte hindrena var för låga. Nästa gång vill hon hoppa mycket högre matte!!!:)



Hanna och hennes häst som det verkligen gick bra för. De hoppar ju lite högre klasser än vi...


Chutney och jag i vår första tävling. Han var sååå duktig. Lite läskigt tyckte han allt att det var, men vi kom runt utan några vägringar men med ett nedslag i första klassen och felfri på hinder i andra klassen. Fick dock 5 fel där pga att jag var tvungen att stanna honom för att få tag på min stigbygel. Han tyckte nämligen det var jätte-läskigt när jag försökte hitta den i farten... Å så smög det på ett litet tidsfel med. Men jag är kanon nöjd!! Vi kanske ska bli hoppryttare igen...? Vill även passa på att tacka min lilla supporterklubb på läktaren. utan er hade det aldrig gått!

Kommentarer

  1. Det är ju klart att vi ställer upp för dig..

    SvaraRadera
  2. Även överdomaren verkar ha kommit in i den hårda rytmen i sekretariatet, haha

    SvaraRadera
  3. Ja det är slitigt jobb, but somebody got to do it! Och vi gör ju alla det vi är bra på =). Unna oss lite sol, vi fick ju knappt se den på hela helgen, vi som satt instängda.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Ja det var jobbigt i sekr... men oj så trevligt vi har de :)

    SvaraRadera
  5. Jag vet ju att ni hade det lite bizzy, men det är ju kul att vara kaxig... Det hade vi andra oxå, men vi fick ju vara i solen i alla fall.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb