En dags shopping i Växjö idag och inga hästsaker blev köpta. Dåligt...
Han med att rida alla 3 hästar idag, inte så länge dock, men Helene och jag tycker det är bra för då sliter man ju inte ut dem i alla fall. Eller...?
Tävlingssektionsmöte på kvällen. Många tävlingar på gång nu. Pust. Men roligt är det ju också. Den närmaste tävlingen är på söndag, ponny hoppning med många LHK ryttare. KUL! Hoppas det går bra för alla.
Därefter hade vi LHK-dan möte. Den är planerad till den 14 juni och många show inslag just nu. Boka in det datumet vet ja´. Vi är tre som planerar den dagen, Nancy och jag gick därifrån med en lååång att göra lista, men Sanna, var var din lista...:)?
Missade att titta på världscup finalen i dressyr:( Referat från Helene att hästen som van var något extra. Hoppas det går i repris. Tittar nu på hoppningen, Helena och Maddic leder just nu men det håller nog inte ända fram tyvärr. Fast de var felfria idag och det var ju skoj! (Det är hon som hoppar på bilden, tyckte den var cool)

Kommentarer

  1. Tycker faktiskt det är lite dåligt att ni aldrig kommer på en fika när ni är inne i stan... hm!

    SvaraRadera
  2. Haha, jag fick ju faktiskt en liten lista jag också Annelie!
    Men det är inte lika lätt för mig som inte känner så mkt folk som ni gör :P

    SvaraRadera
  3. Fika? Vi vill ju ha tre rätters...

    Sanna, du ska nog få tillräckligt att göra så oroa dig inte...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb