Billy Boy med lill o stor matte.


Chatte o Natte framför Gullan o mig. (fast vi syns ju inte...)


Lite posering eftersom jag inte han med att ta kort när både Gullan o Chatte skrittade...


Chatte badar


Gullan som ääälskar att bada.

Just nu sitter jag i solen o gottar mig med en kopp kaffe. Men jag har hunnit med en tur på Jaq på ridbanan, gick rätt så bra faktiskt. 2 privatlektioner, båda lika duktiga ryttare, men roligast var nog att se Grimner hoppa. Tyckte han det var kul eller kul? Jo kul. Tyvärr inga kort på honom:(
Efter det tog Natte och jag en tur i skogen. Först mötte en traktor. Läskigt sa hästarna... Sedan mötte vi Billy Boy framför en vagn med både lill och stor matte. Såg väldigt mysigt ut.
Vi red rundan runt pölen och väl där var vi bara tvugna att ta ett litet dopp. Kanon kul sa Gullan och blötte ner både sig själv och ryttaren. Grrr. Chatte tog det lite lugnare.

Kommentarer

  1. okej typ 2:a eller 3:e gången jag är här nu bara i dag, å inget nytt inlägg. Vad är detta Annelie??

    SvaraRadera
  2. Haha, härligt att bada! Fast Eros fick simma sist jag var där för ett par dagar sen ;) Så går det när man har ponny! Tack för i fredags!! Kram Malin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb