T.sek-möte

Jaha, då har vi haft möte med tävlingssektionen. Som vanligt pratade alla i munnen på varandra och det pratades lika mycket tävlingar som annat. Kul, skulle ha möte lite oftare! Men denna gången var vi många fler som kom än vi brukar så ljudnivån blev rätt hög. Stackars Susanne som satt brevid mig har nu fått tinitus... Martina och jag charmade varandra hela tiden... Åsa blev lite förskräckt=) Vi busade till det och bestämde att vi skulle ha en klubb tävling en fredag kväll. Blir nog trevligt tror jag. Kanske kan grilla o lite efteråt. Tack Sus för fikat!!!

Hoppas snön försvinner snart. Tog en runda i skogen på Jaq idag, men det är fortfarande lite för halt=( Chatte fick vila,han har nog lite träningsvärk efter all dressyr-träning.
Stackars Lynn som har fått hjärnskakning=( Vad är det för hästar du har Tina?=) Nu ska jag testa hur det går att rida Camitza, Lynn har ridförbud...
En annan anledning att längta till våren är att då ska Therese ut och rida.... I det mjuka gräset....

Kommentarer

  1. Ja du Annelie du ska få se... en fin dag när solen skiner då händer det

    SvaraRadera
  2. Ja jag försöker trimma mina hästar tills dess, när du är redo är vi redo Therese! KRAM Malin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb