Aronia

Idag kom det ett par spekulanter som skulle titta på Aronia. Från Solna!!! Har de inga hästar på närmare håll tänkte jag, men, men. Man är ju hygglo och visar. Hästen var hur duktig som helst.
Gick fint i form hela tiden, trevliga skänkelvikningar och öppna fick de till och hästen såg så nöjd ut. Men så säger de att hon är lite för pigg. Hmm, kanske ska visa dem Frost..... De ville köpa Marabou, och det sa jag att det gick så bra så, men då fick de multiplicera Aronias köpesumma gånger 3. Minst! Då var de inte så intresserade längre...

Klippte Chatte på halsen och magen idag. Lite läskigt var det allt tyckte han så vid öronen blev det inte så bra=( Men förhoppningsvis behöver han inte bli så svettig när jag rider i fortsättningen. Åsa hade mockat åt mig, å eftersom jag hade massa tid över för en gångs skull tog jag och mockade åt Lina, Linda och Matilda. Kul att vara snäll.

Kommentarer

  1. Då kan du åka bort till mig nästa gång du vill vara snäll, där var det ingen som hade mockat.... /Malin
    Eller det kanske Therese ska göra..

    SvaraRadera
  2. Naw har du klippt den lilla åsnan nu?? haha
    Måste åka upp och pussa på han någon dag..Jag vill ha dubbelt så långa dagar så man hinner med allt. Men då måste man ju sova dubbelt så länge me, så man ska kanska nöja sig me som de e.. eller? Nä vad vet ja.. Nu är ja super trött iallafall.. Du får nog lära dig lite försäljningsteknik Annelie. Hahha.. Kramis

    SvaraRadera
  3. jaså har han också fått ny frisyr? =P tack för mockningen =) //linda

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb