3 hektiska dagar! Måndag o tisdag kom det en massa skolbarn, totalt 70 st!!! Men det har blivit nya elever oxå. Kul när det ger resultat att man kämpar. Klubben behöver fler ryttare.
Idag har det varit teori kväll. Tyvärr kom bara de som ändå skulle rida idag. VAR VAR ALLA ANDRA??? Tanken är ju att man ska få mer för pengarna och kunna gå på fler teori lektioner. Men det blev många bra frågor, fick ringa vår egna domare Susanne om hjälp när jag inte kunde svara... Ja, ja, man kan ju inte vara bra på allt...

Han med en privatlektion, en uteritt (med en avramling, hoppas du mår bra:) och en specialgrupp oxå. Innan det tömkörde jag Gullan (skulle ridit men hon var öm i ryggen:( ) och Chatte och efter lektionerna red jag Jaq. Fullt upp... Å jag som tänkte tatt det lite lugnt idag och softat på jobbet (hoppas inte Malin, vår personalansvarige läser detta...) Icke sa nicke blev det så. Men imorgon, då ska jag bara sitta i solen och dricka kaffe:) Någon som vill göra mig sällskap? Fast det är klart, jag har fyra lektioner, ska rida minst 4 hästar och en massa annat så vi får väl se hur det blir med det... Men på fredag...:)

Kommentarer

  1. Att ta det lungt är nog inget för dig, så en kopp kaffe i solen unnar nog de flesta dig =)

    Kram Nancy

    SvaraRadera
  2. Hmm, tur man är hemma igen märker jag! ;-)

    Kram Malin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb