Vinst i MSVB:5

Spontant efteranmälde jag  mig till Nybros dressyrtävling. Har ju inte ridit så mycket men mer o mer o han har gått riktigt bra så jag tänkte; Varför inte? Debuterade MSVB:5, mest för att det är kval till MSVA men även för att det är ett roligt program. Tog för givet att jag skulle lyckas kvala (dvs rida över 62%) men icke. Han var super på framridningen men inne i ridhuset så tog framåtbjudningen slut. Många 7:or iofs men även många 5:or. Så vann tyvärr inte för att vi var bra utan för att den andra (vi var bara 2) var sämre  Men Nybro är nog min tävlingsplats. Vann där förra året med men då på Chatte (Jöns gick bra även han)
Tycker ändå att han är rätt snygg :)

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb