Sista sjukskrivningsdagen idag

Glömde prata om fortsatt sjukskrivning med doktorn, har försökt få tag på honom i 1,5 vecka nu men lyckas inte. Jobbar gärna o det har jag ju gjort trots att jag egentligen varit helt sjukskriven (frågat försäkringskassan o allt ska vara helt rätt!) Men jag kan inte jobba ned tunga saker o absolut inte rida något vidare.

Annars idag så har jag jobbat (borde ju passat på att vila på min sista dag😉) men sätt bara på kontoret. Haft lektion för först Smilla, sedan Inez o sist utvecklingsgruppen som hoppade på fältet (många läskiga hinder för nu)

Sedan var det full fart till Älghult o kolla på fotbollsmatch. Sebbe fick tyvärr knappt spela (han spelar tydligen bara de matcher jag inte ser, så det är väl bäst att stanna hemma...) Vet faktiskt inte vf han inte spelade, tycker inte han är sämre än många andra så det är ju lite tråkigt. Men trevligt sällskap var det ju som Malin sa 😊

Kommentarer

  1. Hej!

    Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du har varit sjukskriven.

    Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

    Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: https://www.afaforsakring.se/privatperson/sjukforsakring/las-mer-och-anmal/

    Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.
    Du kan även kontakta oss via Facebook - https://www.facebook.com/afaforsakring

    Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
    https://www.afaforsakring.se/om-afa-forsakring/uppsokande-kundtjanst/

    Vänliga hälsningar
    Charlie
    AFA Försäkring

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb